ינוקא/ מילים מהלב מבעלת המותג מרים גל, על עולם חדש של עיצוב והשראה לילדים

בראשון לאפריל, בסגר הראשון של הקורונה והכי קשה שהיה, מצאתי את עצמי אמא לשלושה קטנטנים:

בת 4, בת 3 ובן יום אחד בלבד (כן ילדתי בראשון לאפריל ולא בכאילו 🙂 בדירה שכורה באמצע רמת גן, בלי מרפסת אחת שלא נדבר על חצר. סגורים כך בבית יום ועוד יום.

ככל שחלפו הימים עם החינוך הביתי שנכפה על ילדיי, התחלתי להתבונן בחלל שסביבי.

חשבתי לעצמי כאן הילדים שלי גדלים, כאן הם מתעוררים, נרדמים ופה הם צוברים- במיוחד בתקופה כזאת -את החוויות המשמעותיות ביותר שלהם. אז מה הם רואים סביבם כל היום?

הרגשתי שאני חייבת להכניס קצת תוכן למרחב בו הם חיים.

שוטטתי  באינטרנט, בחנויות האונליין השונות ומצאתי שאני לא מוצאת כלום. רציתי כל כך מוצרים יפים שיקשטו את קירות חדריהם וליבם של ילדיי במקסימום סטייל ובמקסימום תוכן קדוש וממלא השראה, ולא הצלחתי למצוא את השילוב הזה. מסתבר שהוא היה נדיר.

אני יזמית בנפש שלי, רשמתי לי את זה עמוק בלב וחיכיתי שיבשיל הרגע להגשים לעצמי ובטוחה שגם לעוד המון הורים את החלום הקטן הזה.

בתור אישה שלמדה גם פסיכולוגיה התפתחותית וגם הום סטיילינג (כן, תלמידה נצחית) ושעבדה שנים במסגרות שונות עם ילדים, ושאוהבת ומעריכה אומנות מקורית, וגם בתור אמא עיפה שנרדמת מול הפינטרסט ימים ולילות- החלק של התוכן והעיצוב היה לי קל מאד. השתעשעתי לי באיורים ועיצובים שונים, העליתי והורדתי רעיונות וחלומות.

וכך בהמון משחקיות, אהבה ותשוקה גדולה התחלתי לברוא את ינוקא.

פניתי למעצבת הגרפית הכי טובה שאני מכירה ויד ביד שרטטנו את ההשראה הקדושה ומלאת הסטייל לתוכה יגדלו הילדים שלי ושל כל הלקוחות שדמיינתי לי.

השלב הבא היה לחפש ספקים, כאן קצת הסתבכתי, איך אני בוחרת עם אילו ספקים לעבוד?

הכי זול? הכי קרוב? הכי זמין?

התחלתי לחקור את העולם הזה, לשוחח עם עשרות ספקים ולאסוף ערימות של הצעות מחיר ודוגמאות

ודבר אחד לנגד עיניי- הילדים וההורים שלהם. אני רוצה בשבילם את הנייר הכי איכותי במסגרת המשובחת ביותר ושהכל יהיה מוכן וזמין לשימוש מבלי לבזבז אפילו שניה אחת מיותרת.

וכך סגרתי בנחת לא עם בית הדפוס הזול ביותר ולא עם המפעל הכי קרוב- אלא עם מקומות בהם הלב שלי היה שלם, בהם ידעתי שיבראו יחד איתי את ינוקא, עולם קסום של עיצוב השראה ותוכן לילדים.

אז בלב פועם מלא התרגשות ותפילה אני כאן, מגישה לכם את ינוקא.

וזה הזמן להכנס, העיניים הקטנות מחכות להשראה.

 

שלכם, מרים גל

אהבתם? שתפו!

אנחנו מעצבים ויוצרים מתוך אהבה ואמונה

שאלה? כתבו לנו!

מגן ראש לתינוק|נורדי

מגן ראש לתינוק|נורדי

מגן ראש למיטת תינוק

מגן ראש לתינוק|בוהו שיק

מגן ראש לתינוק|קלאסי

מגן ראש לתינוק|קלאסי

מתנת לידה

תליון שיר המעלות